12 Mayıs 2018 Cumartesi

Medieval II: Total War Mini Lig'i Takip Sayfası

12.05.18 Başlangıçlı Turnuvayı buradan takip edebilirsiniz.




TEMEL KURALLAR

  1. Turnuva Grand Campaign üzerinden yapılacaktır.
  2. Oyuncular her rakibiyle 2 kez oynayacaktır. Ev sahibi olan oyuncu ilk devleti seçme ve savaş alanı belirleme hakkına sahiptir.
  3. Maç turları PPSÇ (Pazar - Pazartesi - Salı - Çarşamba) ve PCC (Perşembe - Cuma - Cumartesi)’dir. Yani her oyuncu haftada 2 maç yapacaktır.
  4. Mazeretsiz maça gelmeyen hükmen mağlup sayılır. Tekrarı halinde diskalifiye edilir ve turnuva kara listesine eklenir.
  5. Mazeret halinde maçlar bir sonraki maç turu sarkabilir ancak daha fazla sarkıtalamaz. Eğer sarkıtılırsa mazeret sahibi hükmen mağlup sayılır. Eğer iki taraf da zaman çakışmasından muzdaripse ve maçlar 3. maç turuna sarkarsa yönetici karar verir.
  6. Savaş sonunda kazanan kişi savaş sonucu (ekran görüntüsü) ve replay dosyasını atmakla yükümlüdür. (Replay dosyasını savaş sonunda savaş tekrarını kaydederek yapar.)
  7. Bir oyuncu oyundan düşerse diğer oyuncu aynı şekilde replay dosyası ve savaş sonucunu almalıdır. Oyuncunun kasten oyundan çıktığı düşünülürse Hükmen mağlup sayılır.
  8. Lig Sonunda ilk 4 takım 4’lü Final oynar.
  • Lig 1. ve Lig 4. eşleşir. Lig 2. ile Lig 3.sü eşleşir.
  • Tek maç üzerinden oynanır, ev sahibi avantaji 1. ve 2. takımlardadır.
  • Kazananlar Finalde Grassy Plain savaş alanında oynar. Ev sahibi avantajı yoktur.

OYUN KURALLARI

  1. Her oyuncu 15000 florine sahip olacaktır. Bu 15000 florin mümkün mertebe harcanmalıdır.
  2. Savaş alanını ev sahibi oyuncu seçer. Aşağıdaki haritalardan birini seçmek zorundadır.
  • Arsuf
  • Deathtrack
  • Edelweis
  • Grassy Plain
  • Hattin
  • Le Village
  • Pavia
  • Scorpion’s Paradise
  • Tannenberg
  1. Savaş süresi 60 dakikadır. Savaş süresi dolduğunda % olarak en çok rakip öldüren kişi savaşı kazanmış sayılır. İki taraf da %10 üzeri adam öldüremezse iki taraf da mağlup sayılır.
  2. Her oyuncu 1 adet General’s Bodyguard birimine sahip olmalı . Bu birim en az 1 Gümüş rütbe, silah ve zırh güçlendirmesine sahip olmalı.
  3. Ağır Silahlar (Artillery): her devlet 1 adet ağır silaha sahip olabilir.
  4. Atlı birimler: General dışında toplam 6 adet atlı birimi olabilir. Bu atlı birimler arasında en fazla 2si atlı okçu olabilir.
  5. Ateşli birim: 1 adet ateşli birim hakkı vardır.
  6. Mızrak Duvarı: En fazla 2 mızrak duvarı birimi kullanılabilir. (halberd militia, pikemen...)
  7. Bir birimden en fazla 4 tane kullanılabilir. (Örnek: Spear Militia biriminde 5 tane alınamaz en fazla 4)
  8. Birimler için ayrıntılar:
  • Develi birimler; atlı sayılır.
  • Okçu filler; atlı okçu sayılır.
  • Elephant Artillery birimi; hem atlı, hem Artillery kotasından yer.
  • Binici ve ateşli silahlı birimler; hem Atlı birim, hem Ateşli birim kotasından yer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder